سكس مصرى محارم – نيكت امي في البحر – قصص سكس

سكس مصرى محارم – نيكت امي في البحر – قصص سكس

سكس مصرى محارم – نيكت امي في البحر – قصص سكس

اسمي احمد عندي 25 سنة انا غير متزوج وعايش مع امي و ابويا ,ابويا عندو شلشل نصفي من اكتر من 5 سنين موش بيقدر يتكلم ولا يتحرك وقاعد علي كرسي متحرك “كرسي مدولب” باستمرار ,وفي الصيف اللي فات روحت انا وامي وابويا المصيف في اسكندرية ,امي طبعا محجبة عشان كدا بتنزل البحر بالمايوه الشرعي ,وفي يوم نزلت انا وامي البحر لأن امي موش بتعرف تعوم اوي وخصوصا ان جسمها مليان شوية ,ودخلت انا وامي في البحر لجوه لحد ما الماء بقي مغطينا لحد الرقبة ,وطبعا كنت ماسك امي عشان متنزلش في الماء لتحت وكل شويه ارفعها لفوق بسبب الموج العالي عشان ارفعها من الماء فعيني تقع علي بزازها وصدرها الابيض ,المايوه بتاعها بقي مبلول بالكامل واتلزق علي جسمها بالظبط وبقيت امي كأنها عريانة قدامي ,ودي كانت اول مره احس ناحية امي بالشهوة ,امي بدأت تحس بدوخه خفيفة واجهاد من الموج والطلوع والنزول مع الماء ,فاترمت في حضني
وقالتلي “طلعني يا احمد عشان خلاص موش قادرة احرك جسمي”
فحضنت امي من ورا ولفيت دراعاتي حواليها ,دراعاتي كانت محيطة بجسم امي بالكامل ,جسمها كان زي الملبن بين دراعاتي كأني ماسك كيس زبدة كبير وايديا عماله تتغرس في لحمها الطري ,انا كنت حاضنها من ورا يعني ضهر امي كان ملزوق في بطني ,وايديا من قدام كانت تحت بزاز امي بالظبط ,يعني بزاز امي الكبيرة كانت مرفوعة علي ايديا ,وامي كانت بزازها كبيرة اوي وطريه مدورة ,امي كانت عماله تتحرك مع حركة الموج وطيزها عماله تخبط في زبري من تحت ويتحشر زبري بين فرادي طياز امي الطرية الكبيرة ,زبري بدأ يهيج من نعومة طيز امي وطراوتها مع كل خبطة من طيزها لزبري ,لدرجة ان زبري بدأ يقف بالفعل ودخل بين فرادي طياز امي واحنا في الماء ,ومعرفتش اذا كانت امي خدت بالها من زبري وهو مدفون بين فرادي طيازها اللي زي الزبدة ولا لاء ,زبري هاج اكتر ولقيت نفسي موش قادر اقاوم طياز امي الكبيرة ولقيت نفسي عاوز انيكها بأي طريقة ,فنزلت البوكسر اللي كنت لابسه لحد ما كشفت زبري وانا تحت الماء وبدأت ادفع زبري بشكل متتالي بين فرادي طيازها واستغليت ان امي موش حاسه بأي حاجه لانها زي مبقولكم كانت مجهدة ودايخة جدا وكانت تقريبا موش حاسه بحاجه ,ومع التصاق زبري بفرادي طياز امي الناعمة لقيت المني اندفع من زبري زي القنابل وطلع المني فوق وش الماء بس انا بمجرد ما شوفت المني بتاعي وهو طالع سحبت امي بسرعة بعيد عنه عشان متلاحظش حاجه ,وخدت امي بين دراعاتي وطلعت بيها من الماء ,واحنا طالعين من الماء لقيت حتت مني ابيض ملزوقه علي المايوه بتاع امي من عند طيزها من ورا فخفت لحسن حد يلاحظ بقعة المني دي فضربت امي علي طيزها ومسحت بقعة المني بأيدي وطبعا امي زعلت مني ساعتها جدا , دي كانت اول مره انيك فيها امي ومن بعد الموقف دا وانا بقيت مبفكرش غير في امي وطيز امي اللي زي الزبدة وحتي لما بتفرج علي سكس علي الانترنت دايما بتخيل اني نايم في حضن امي وبرضع بزازها وبلعب في طيزها بصوابعي وبنيكها ,وبعد النيكة الساخنة اللي حصلت بيني وبين امي في عرض البحر رجعنا من المصيف بكم يوم(انا متعود دايما اني احمل افلام من الانترنت واسمعها علي شاشة التلفزيون مع ابويا وامي في الصالة ) حملت فيلم رعب عشان اسمعه انا وابويا وامي في الليل ,وفي الليل فتحت التلفزيون وشلت الفيلم وطبعا ابويا كان قاعد علي الكرسي المتحرك بتاعه وانا وامي قاعدين علي الكنبه المواجهة للتلفزيون مباشرة ,امي بطبيعتها بتخاف من افلام الرعب وعشان كدا لما بتسمع معايا فيلم رعب بتبقي قاعدة جنبي وملتصقة بيا بالكامل وانا ببقي لافف دراعي حواليها من ورا رسها وكف ايدي بيبقي علي كتفها وهي بتبقي ساندة راسها علي كتفي وصدري ,واحنا بنسمع الفيلم جه منظر في الفيلم البطل دخل الكافيه اللي شغاله فيه البطلة وكان في آخر الليل ومكنش فيه حد في الكافيه غيرهم والبطل زنق البطلة عالبار ونزلها الكيلوت ونزل فيها نيك بعد ما قطع طياز البطلة لحس بلسانه ,امي بمجرد ما شافت المنظر دا غمضت عينيها لأن امي من النوع الخجول شوية ,امي كانت في اليوم لابسه لانجري اسود شفاف “كيلوت وسوتيان” ومن فوق لابسه روب حرير خفيف
الروب كان مفتوح شوية فكنت شايف لحم وراك امي وهو بيلمع من البياض بتاعه والكيلوت والسوتيان لانهم كانو من الشيفون الشفاف فكنت لامح لحم بزازها وكسها من تحت وبدأت افتكر النيكه الساخنة اللي نيكتها لأمي في البحر من كم يوم وبدأت اهيج علي امي ,انا بصيت علي امي وهي مغمضة عينيها ولأننا في الصيف والجو كان حر جدا فأمي كان علي وشها عرق خفيف فمديت ايدي علي جبهتها ومسحت شوية عرق بصباعي فأمي فتحت عينيها وتبص عليا ولقيتني بلحس عرقها من علي صباعي ,فضربتني ضربة خفيفة علي صدري
وقالتلي “ايه القرف اللي انت بتعمله دا يا احمد”
فقلتلها “لا يا امي ,عرقك بالنسبة ليا زي كأس من النبيذ ,واي حاجه تخرج منك ملهاش مكان غير جوفي”
امي بصت علي بتأثر شديد من كلامي وقالتلي “ايه اللي انت بتقوله دا يا احمد ,انا امك موش عشيقتك”
مقدرتش امسك نفسي من نظرات امي الساحرة ,فمديت ايدي بسرعة ناحية كس امي ودخلت ايدي من تحت الكيلوت مباشرة ودفنت صباعي اللي في النص في كسها من جوه ولقيت امي مدت ايديها بسرعة ناحية ايدي عشان تنقذ كسها من صباعي المغروس جوه كسها ,امي حاولت تسحب ايدي وتخرجها بس مقدرتش ,وبدأت احرك صباعي في كسها من جوه لفوق ولتحت وفضلت ابعبصها بصوابعي لحد ما امي دابت بين ايديا ومقاومتها ليا انهارت تماما وبقيت امي بتتجاوب مع حركة صوابعي في كسها ,امي اغمضت عينيها وتاهت في عالم النشوة فخرجت صوابعي من كسها ولقيت صوابعي غرقانه بسائل ابيض لزج فحطيت صوابعي في بقي وبدأت امص السائل من علي صوابعي ,كان سائل عديم المذاق والرئحة بس كان علي لساني اطعم من العسل ,ونزلت بين وراكها الحس الرحيق اللي خارج من كسها ,وانا ونازل بين وراك امي عند كسها وكانت امي فاشخه وراكها عن بعض وفاتحه كسها لآخره لقيت امي بتنزل الكيلوت بتاعها لتحت وبتجذب دماغي ناحية كسها واندفع لساني بالكامل بين شفرات كس امي البيضاء المحمرة المنتفخة من الدم المندفع فيهم من الشهوة ,كس امي ابتلع لساني بالكامل وثنايا اللحم في جدران مهبلها كانت غرقانة بالافرازات اللزجة المتماسكة ,انا كنت بستمتع بطعم وريحة افرازات مهبل امي الشهية كأنها شهد ,قمت من بين وراك امي وقومتها ولفيت دراعاتي حول بطنها ورفعت امي من علي الارض وقلبتها وخليت رجليها لفوق وراسها لتحت وحطيت كس امي عند فمي وبدأت الحس شفرات كسها وامصهم بلساني وشفايفي وفم امي من تحت كان مقابل زبري اللي واقف زي العمود ولقيت امي ابتلعت زبري بين شفايفها واخذت تمصه وتعتصر زبري بين شفايف بقها الناعمة ,وانا بلحس شفرات كس امي لقيت امي عماله تقمط “تعصر” خرم طيزها عرفت ان طيز امي حيحانة علي زبر فنزلت امي لتحت شوية وجبت خرم طيزها تحت لساني وبدأت العب بلساني علي خرم طيز امي وقدرت بالعافية ادخل لساني في خرم طيز امي الضيق ,نزلت امي علي الارض ونيمتها علي ضهرها ورفعت وسطها لفوق وفشخت رجليها عن بعض واتفتح خرم طيزها قدامي ضغطت علي خرم طيزها بصباعي الكبير ضغطه جامدة وبمجرد ما صباعي ضغط علي خرم طيز امي لقيت امي صرخت بصوت عالي وهي بتتأوه من النشوة وبتقول “آآآآآآآآآآآآآه-احححح-اووووف”
ودخلت صباعي في خرم طيزها عشان اسلكها وطيزها كانت سخنة جدا مقدرتش اقاوم فمسكت زبري اللي كان واقف زي الحديد وبليته بريقي عشان اقدر ادخله في طيز امي من غير ما ألمها ,وبالفعل حطيت الدبوس بتاعي “طرف زبري” في خرم طيزها وبدأت ازحلقه في طيز امي الساخنة وامي عماله تصوت من المحنة والهيجان وادفن زبري بالكامل في احشاء امي الساخنة وبين جدران امعائها الضيقة الرطبة ,انا كنت بحرك زبري في طيز امي بهدوء شديد عشان متتعبش بس لقيت امي كانت هايجة جدا وبدأت هي تدفع طيزها في اتجاه زبري عشان تخلي زبري ميبعدش عن طيزها خالص ,امي كانت شرقانة بشكل تام لزبر يدفن في طيزها من زمان بدأت احرك زبري في طيزها بسرعة وامي متجاوبة معايا بشكل انسيابي جدا ,وانا بنيكها في طيزها لقيت سائل بينقط من كسها علي الارض ,فهمت ان كسها شرقان هوه التاني لزبري فخلعت زبري من طيزها ودخلته في كسها بسرعة وبمجرد ما زبري ادفن في كسها امي صوتت من المحنة بآه شديدة اوي كأنها اول مره تتناك في كسها وبعد نصف ساعة من النيك الساخن قذفت المني بتاعي في كسها ولقيت امي بتتأوه من سخونة المني اللي نزل من في كسها واتعدلت امي علي زبري وفضلت تلحس المني اللي بينقط من زبري وتمصمص في بيضاني وبعد جلسة النيك الساخن دي ببص انا وامي لقيت ابويا قاعد علي الكرسي وباصص عليا وانا نازل نيك في مراته قدام عينه ,بس طبعا الشهوة كانت مغطية علي افكارنا تماما خلتنا منلاحظش وجوده معانا ,وبعد كدا نقلت ابويا في الاوضة بتاعتي وبقيت انا بنام في الاوضة مع بتاعتهم مع امي وبنيكها كل يوم

سكس مصرى محارم
سكس مصرى محارم سكس راهبات سكس سكس مباشر سكس مجاني سكس مصرى محارم سكس مترجم مواقع فيديو سكس محارم مترجم سكس مصرى محارم
سكس راهبات سكس حيوانات سكس مباشر سكس بورنو سكس مترجم

سكس مصرى محارم – نيكت امي في البحر – قصص سكس

62% 269 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Adult Wordpress Themes