سكس محارم – حماتي الميلف تهيجني لحد ما نيكتها – قصص سكس محارم

سكس محارم – حماتي الميلف تهيجني لحد ما نيكتها – قصص سكس محارم

سكس محارم – حماتي الميلف تهيجني لحد ما نيكتها – قصص سكس محارم

احب اعرفكم بنفسي اسمي حمادة ومتجوز من 6 سنيين تقريبا بس للاسف موش مستمتع في الجواز خالص لان مراتي بتكره الجنس جدا لدرجة اني لما بنيكها ساعات تجيب اللي في بطنها.
مرت سنين علي الحال دا وانا موش عارف اخد متعتي منها ,بس في الفترة دي كنت معتمد علي النسوان الشراميط اللي في منطقتي وخصوصا جارتنا ام عصام ,هي ست متجوزة وجوزها يبقي صديقي كمان بس شغله كان بيخليه يغيب عن البيت كتير فكنت بروحلها علي الساعة واحدة بعد نص الليل وخصوصا لما مراتي تبقي عند امها واقضي مع عصام ليلة سكس ساخنة.
وفي ليلة كنت طالع بالليل اجيب دوا من الصيدلية لان مراتي كانت تعبانة خالص ولقيت حماتي -حماتي ساكنة معانا في نفس العمارة في الدور اللي فوق شقة ام عصام اللي هي في نفس ساكنة في الشقة اللي قدامي- نازلة من فوق ولابسه عباية بزراير من قدام وموش قافلة الزراير كمان لانها موش معتقدة ان في حد هيكون طالع من شقته الساعة اتنين بالليل ولمحت وراكها وجسمها الحليبي الناعم خبطت علي ام عصام وفتحت ام عصام ودخلت حماتي جوه ومعرفتش عملو ايه بس انا كنت واثق انهم بيمارسو الجنس جوه.
عرفت ان حماتي بتدور علي الجنس زي فقررت اني احاول اوقعها في شباكي وانيكها ,فطلعت عندها في يوم بعد الشغل وسلمت عليها وانا بسلم عليها علي غير العادة لفيت دراعي حوالين وسطها وبوستها علي خدها علي اني مشتاق ليها يعني بس انا طولت في البوسة وفضلت حاطط شفايفي علي خدها الناعم والف دراعي حوالين وسطها جامد وهي بتستغرب من اللي انا بعمله ,انا وببوسها قلتلها هاه انهي اللي احسن البوسه بتاعتي ولا بتاعت ام عصام.
بصت عليا واستغربت وخافت في نفس الوقت ولسه هتتكلم فقلتلها انا عارف كل حاجه وشفتك امبارح وانتي نازلة عندها الساعة اتنين باللليل بصت ليا بخوف.
قلتلها متخافيش انا عارف انك محرومة من الجنس بقالك سنين وانتي عارفه اني محروم من الجنس بقالي سنين بسبب بنتك فمفيش مانع ان احنا الاتنين نتخلص من الحرمان اللي احنا فيه ونمتع بعض.
انا مستنتهاش ترد عليا شيلتها بين ايدي -حماتي عندها 47 سنة وجسمها مربرب شوية وبزازها كبيرة ومدورة وطرية جدا وطيازها ملفوفة وبارزة من ورا وجسمها مخصر يعني صاروخ من الاخر- ولطعتها بوسه في بقها وانا ماشي وشايلها عشان متتكلمش خالص ومتعلقش.
وانا ببوسها لقيتها بدات تتفاعل معايا ودخلت لسانها جوه بقي وبدأت تمص لساني زي مانا بمص لسانها لحد ما دخلنا غرفة نومها ,رميتها علي السرير وقلعتها هدومها ومسيبتش علي جسمها اي حاجه.
هي كانت مكسوفة مني في الاول وكانت مغطية بزازها وكسها بأيديها.
مديت ايدي علي ايديها اللي مغطيه بيها كسها وسحبتها من علي كسها ,كسها كان احمر علي الاخر ومنتوف بالحلاوة من قريب مكنش في كسها شعره واحدة.
حطيت ايدي علي كسها لقيته مرطب ومبلول وفيه سوايل خارجه منه عرفت انها هايجة علي زبر وعاوزة تتناك بدأت احرك ايدي علي كسها ببطئ ومع حركة ايدي لقيت حماتي بتترعش من الشهوة ,بقالها سنين محرومة من الجنس الحقيقي مع راجل.
قلعت هدومي كلها ورجعت علي حماتي تاني مسكتها من رجليها وقربتها مني علي السرير فشخت وراكها عن بعض ونزلت بلساني علي كسها وبدأت الحس العسل اللي خارج منه وانا بحرك لساني بين ثنايا شفرات كس حماتي لقيتها بتترعش عالاخر وقذفت حمم من السوايل غرقتني بيها ,فضلت اشرب من عسل كسها لحد ما كسها توقف عن القذف ,دخلت صباعي في كسها لقيته واسع اوي فدخلت الصباع التاني والتالت كمان وبردو كسها بيبلعهم بسهولة فدخلت قبضة ايدي بالكامل في كسها وفحت كسها بقبضة ايدي وحماتي في عالم تاني من الشهوة ومش حاسه باللي انا بعمله في كسها وبالتدمير اللي بيحصل في كسها من تحت.
سيبت قبضة ايدي في كسها وقربت براسي منها وبدأت الحس شفايفها تاني وخدودها الحمرا الطريه ,حماتي مدت ايديها من تحتي بتبحث عن زبي لحد ما وصلت ايديها لزبري ,فمسكت بقبضة ايديها وعصرته في الاول عصره جامدة خلت زبري اتنطر ووقف علطول نزلت بأيديها لتحت شوية ومسكتني من بيضاني وقعدت تفركهم بأيديها الناعمة خلتني هيجت عالاخر ,ولقيت حماتي بتقولي عاوزاك تدخل زبك بالبيضان في كسي ,عاوزاك تدمر كسي النهاردة.
خرجت قبضة ايدي من كس حماتي ولفيت ناحية كسها وحطيت زبري علي شفرات كسها وبدأت اخبط بزبي علي كسها وهي تصوت وتقولي دخله يا حمادة ابوس زبك ,انا كنت مستمتع بتوسلات حماتي ليا اني انيكها ومرضيتش ادخله عشان اخللي شهوتها تشتعل اكتر ,لقيت حماتي مدت ايديها ومسكت زبري ودفعته بأيديها في اعماق كسها من جوه ودفعت نفسيها في اتجاه زبري لحد ما بقت بيضاني مدلدلة من تحت علي اسفل كسها وزبري مدفون في اعماق مهبل حماتي ,مهبلها من جوه كان ساخن جدا ومليان بالسوايل والافرازات خلت زبري كان بيتزلحق بسهولة في كسها طالع داخل ,زبري سخن عالاخر وفي النهاية المني اندفع من زبري بشكل لا ارادي لدرجة اني ملحقتش اخرج زبري من كسها قبل ما المني ينزل وبالفعل فيه مني نزل من زبري في كسها ولسه بطلع في زبري من كسها بعد ما فقت من الشهوة لقيت حماتي بتصوت وتقولي سيبه في كسي يا حمادة انا قطعت من الدورة -يعني موش بتخلف- سيب زبك وهو عماله ينقبض من الشهوة في كسي دا بيمتعني اكتر من النيك نفسه وبالفعل دفعت زبري مره تاني في كسها وسيبته في لحظاته الاخيرة من الشهوة مع الانقباضات العنيفة المتتالية اللي بتحصل في زبري وهو في كسها لحد ما خلصت من المني تماما ورجع زبري لحجمه الاصلي بعد ما خلصت شهوتي وشهوة حماتي ونمت جنبها من تعب النيك

سكس محارم – حماتي الميلف تهيجني لحد ما نيكتها – قصص سكس محارم

71% 111 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Adult Wordpress Themes