سكس محارم – امه الشريفة تركب زبر زوج خالته – العائلة الكريمة

سكس محارم – امه الشريفة تركب زبر زوج خالته – العائلة الكريمة

سكس محارم – امه الشريفة تركب زبر زوج خالته – العائلة الكريمة

اسمي احمد انا شاب غير متزوج عندي 25 سنة ونشأت في عائلة ملتزمة جدا ظاهريا ومع ذلك فزنا المحارم منتشر بين افراد العائلة في السر.

وكانت اول صدمة ليا لما كنت مسافر للعمل واخدت اجازة مرضية ومكنش حد في البيت عارف اني راجع في اليوم دا.

خلت في اليوم دا بيتنا واتصدمت لما لقيت اسامة (زوج خالتي اسماء) نايم علي الارض وامي قالعه ملابسها وقاعده عريانة وبتقعد علي زبرو في وضعية الفارسه.

انا فضلت متمسر في مكاني من المنظر اللي انا شايفة وهما مش حاسيين بيا بسبب صرخات وتأوهات امي العالية وهي عماله تتمرجح علي زبر جوز خالتي.

قربت منهم ورفعت امي من علي زبر زوج خالتي وضربتها بالقلم واول ما شافني جوز خالتي خد ملابسه وطلع يجري من بيتنا.

امي كانت واقفه قدامي عريانة ومغطية كسها وبزازها بايديها ووشها في الارض من الخجل.

هجمت علي امي ورقدتها علي الارض وقعدت عليها وفضلت اضربها بكل قوة في كل انحاء جسمها وهي عماله تبكي من الالم وتقولي ارحمني يبني ابوس رجلك.

المشكلة اني لما كنت بضربها وايدي عماله تغرس في لحمها الطري وبزازها عماله تترج قدام عيني زي كور الجيلي وبدأ غضبي يتحول لشهوة شديدة ولقيت زبري وقف وبقي زي الشجرة علي جسم امي فقطعت الضرب ودفنت راسي بين بزازها وقعدت امص وارضع في حلماتها وصدرها بنهم شديد.

ريحة جسمها كانت نفاذة جسمها كان مبتل بالكامل من عرقها وشهوتها فقلعت هدومي وحاولت ادخل زبري في كسها بس امي كانت رافضة بشدة وبتحاول تمنعني فضربتها مره تاني وثبت ايديها الاتنين بايد واحدة علي الارض من فوق راسها (امي جسمها صغير وضعيفة بس في نفس الوقت تمتلك صدر زي نجمات البورنو وطيازها مدورة ومشدودة) وتمكنت من ادخال زبري في كسها بسهولة لانه كان مبلول من شهوتها علي زبر اسامة جوز خالتي وهي عماله تبكي وتحاول منعي ومقاومتي بس انا فضلت ازحلق زبري في كسها داخل وخارج بشكل سريع لحد ما قذفت المني في قلب مهبلها وغرقته باللبن الابيض الساخن.

خلصت النيكه وقمت من فوق امي مجهد بسبب الضرب والنيك وامي ملقاه في الارض مش قادرة تحرك اي جزء في جسمها فشيلتها ودخلتها اوضة النوم ولبستها ونيمتها علي السرير.

وفي اليوم دا اول مره احس باني عاوز اقترب من امي بأي شكل فدخلت اوضة نومها ونمت جنبها واخدتها في حضني.
وللقصة بقية مع العائلة الكريمة وسكس المحارم

فيلم سكس

سكس محارم – امه الشريفة تطلع متناكة زبر زوج خالته – العائلة الكريمة

70% 191 Rates
  • Views: 114035

    Added: 6 months

    Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Adult Wordpress Themes